Apple kampaň ,,Shot on iPhone 6” zožala veľký úspech predovšetkým vďaka prvej cene, ktorú získala cez leto na festivale Grand Prix v Cannes. Navyše, jedna z fotografií, ktorá bola uverejnená v kampani, vyhrala aj samostatné ocenenie. Apple sa vďaka týmto úspechom rozhodol odmeniť tých fotografov, ktorých fotografie boli uverejnené v kampani.
Vytvoril pre nich fotoknihu, ktorá obsahuje fotografie z kampane. Výtlačok poslali každému fotografovi, ktorý sa na kampani podieľal spoločne s bielymi rukavičkami na znak toho, že ide o výnimočné dielo a k fotografiám v knihe by sa mali správať tak, akoby boli vyvesené v galérii. Veď nie nadarmo kniha nesie názov ,,Galéria”.
V knihe sú predstavené fotografie 162 užívateľov vytvorené v 13-tich krajinách. Niektoré fotografie z kampane boli navyše použité na billboardoch po celom svete.