Brandchannel udeľovali na Brandcameo 2015 Product Placement Awards ocenenia pre značky, ktoré sa dostali do najväčšieho množstva filmov za uplynulý rok. Produkty značky Apple sa umiestnili v 9 z 35 najúspešnejších filmov minulého roku. Apple získal toto ocenenie prvý raz od roku 2011, a predbehol tak minulých víťazov ako Budweiser a Mercedes-Benz. Za zmienku stojí napríklad umiestnenie vo filme Captain America: The Winter Soldier, kde sa hlavné postavy nabúrali do tajných serverov S.H.I.E.L.D. prostredníctvom MacBooku Pro priamo v Apple Store. Víťazstvo Applu však bolo tento rok tesné, oproti Coca-Cole a Sony mal navrch len o jedno umiestnenie, a to vo filme The Lego Movie, kde „Lord Business“ hovorí o svojom iPode shuffle. Apple produkty ste mohli vidieť aj vo filmoch Ride Along, The Other Woman, Neighbors, The Fault in Our Stars, Think Like a Man Too, Gone Girl a Ouija. Podrobnosti o hlavnom ocenení získanom Applom a ďalších udelených oceneniach nájdete priamo na stránkach Brandchannel