Apple prerobil stránku “Mac in Business” so zameraním na úspešné príbehy

Apple odštartoval stránku Mac in Business s novým dizajnom, aby lepšie ukázal rastúcu prítomnosť Macov v biznis sfére. Nová stránka kladie dôraz na ukázanie korporácií s úspešnými príbehmi špeciálna sekcia sa venuje partnerstvu s IBM.

,,Úplne nový deň pre biznis,” tvrdí Apple na úplnom začiatku svojej stránky zameranej na ukázanie výhod používania Macu v biznise. Podľa Fletchera Previna z IBM, používanie Macov ušetrilo firme približne 270 dolárov za zariadenie oproti počítačom Windows, ak sa zohladnia náklady na zabezpečenie a iné služby navyše.

Apple ďalej tvrdí, že IBM má v súčasnosti až 130 000 Macov v rámci korporácie. IBM v júli povedalo, že očakáva rozdanie 50 000 MacBookov svojim zamestnancom v priebehu roku 2015 a celkovo až medzi 150 000 až 200 000.

Spolu so sekciou o IBM, Apple poukazuje na iné výhody, ktoré prináša Mac, ako napríklad hardvérove a softvérove benefity, kompatibilitu so zariadeniami iOS, funkcie OS X a jednoduchosť používania.

Apple sa snaží rozšíriť svoj záber a expandovať mimo preplneného trhu bežných konzumentov. Počas inteview v septembri sa Tim Cook vyjadril, že Apple zarobil na predaji Macov korporáciam 25 mld. amerických dolárov v priebehu posledných 12 mesiacov, čo tvorí 14% z celkových ziskov Apple.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple Intelligence vstúpi do EÚ v apríli 2025

Zdá sa, že redesignovaný Mac mini je najväčšou tohtoročnou novinkou, inak sa všetko nesie v duchu príprav na hardvér kompatibilný s Apple Intelligence. Lenže tá bola ohlásená iba pre krajiny mimo EÚ vzhľadom na lokálne regulácie.