Apple prerobil stránku “Mac in Business” so zameraním na úspešné príbehy

Apple odštartoval stránku Mac in Business s novým dizajnom, aby lepšie ukázal rastúcu prítomnosť Macov v biznis sfére. Nová stránka kladie dôraz na ukázanie korporácií s úspešnými príbehmi špeciálna sekcia sa venuje partnerstvu s IBM.

,,Úplne nový deň pre biznis,” tvrdí Apple na úplnom začiatku svojej stránky zameranej na ukázanie výhod používania Macu v biznise. Podľa Fletchera Previna z IBM, používanie Macov ušetrilo firme približne 270 dolárov za zariadenie oproti počítačom Windows, ak sa zohladnia náklady na zabezpečenie a iné služby navyše.

Apple ďalej tvrdí, že IBM má v súčasnosti až 130 000 Macov v rámci korporácie. IBM v júli povedalo, že očakáva rozdanie 50 000 MacBookov svojim zamestnancom v priebehu roku 2015 a celkovo až medzi 150 000 až 200 000.

Spolu so sekciou o IBM, Apple poukazuje na iné výhody, ktoré prináša Mac, ako napríklad hardvérove a softvérove benefity, kompatibilitu so zariadeniami iOS, funkcie OS X a jednoduchosť používania.

Apple sa snaží rozšíriť svoj záber a expandovať mimo preplneného trhu bežných konzumentov. Počas inteview v septembri sa Tim Cook vyjadril, že Apple zarobil na predaji Macov korporáciam 25 mld. amerických dolárov v priebehu posledných 12 mesiacov, čo tvorí 14% z celkových ziskov Apple.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPhone 16e

Tak ako sa čakalo, Apple naozaj predstavil nový vstupný model do svojej ponuky. Firma ho však začala predávať pod menom iPhone 16e.
Apple Maps
pokračovanie článku

Apple Maps možno začnú zobrazovať reklamy

Niet divu, že Apple sa eventuálne pokúsi monetizovať väčšinu svojich služieb. No zatiaľ čo niektoré služby vyslovene vyžadujú aktívne predplatné, iné si budú musieť na seba zarobiť same, v záujme zachovania bezplatnosti.