Apple pre svoje auto pripravuje digitálnu poznávaciu značku

To, že Apple pracuje na vývoji vlastného elektromobilu, je už nejaký čas otvoreným tajomstvom, no akým spôsobom sa pokúsi odlíšiť od konkurencie a inovovať automobilový priemysel ostáva záhadou. Postupom času sa však na povrch dostávajú ďalšie a ďalšie informácie o utajovanom projekte Titan.

Najnovšie Apple najal bývalého zamestnanca spoločnosti Reviver, ktorá pracuje na vývoji takzvaných digitálnych poznávacích značiek. Tie majú za úlohu uchovávať informácie ako polohu a stav vozidla, záznamy o údržbe a zjednodušovať registračné procesy. Taktiež by v budúcnosti mohli nahradiť diaľničné známky, či zdigitalizovať poplatky za mýtne a parkovanie.

apple-car-license-plate-hire

Zamestnanec Rónán Ó Braonáin predtým pracoval na softvéri pre elektromobily v spoločnosti Vision Feet a taktiež BMW. Zatiaľ nie je jasné, či ho Apple najal kvôli jeho práci na digitálnych ŠPZ, alebo predošlým skúsenostiam v automobilovom priemysle. Podľa jeho LinkedIn profilu pracuje v Apple ako “tajný agent” na “špeciálnych projektoch”.

Apple v uplynulých mesiacoch stihol zamestnať expertov zo značiek ako Chrysler, Tesla, Volkswagen, Ford, či NVIDIA. Na projekte Titan, často označovanom aj ako Apple Car, pracujú údajne už stovky ľudí a prvé plody ich práce by sme mohli vidieť v rokoch 2019 až 2020.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPhone 16e

Tak ako sa čakalo, Apple naozaj predstavil nový vstupný model do svojej ponuky. Firma ho však začala predávať pod menom iPhone 16e.
Apple Maps
pokračovanie článku

Apple Maps možno začnú zobrazovať reklamy

Niet divu, že Apple sa eventuálne pokúsi monetizovať väčšinu svojich služieb. No zatiaľ čo niektoré služby vyslovene vyžadujú aktívne predplatné, iné si budú musieť na seba zarobiť same, v záujme zachovania bezplatnosti.