Apple posilnil svoj náskok oproti Androidu vo firemnej sfére

Apple v ostatnom čase vynakladá v spolupráci s IBM úsilie na to, aby dosiahol čo najvyššie rozšírenie aj vo firemnej sfére. Podľa najnovšej správy Mobility Index Report od Good Technology pomohli nové iPhony 6 a 6 Plus Apple k tomu, aby ešte zvýšil svoj náskok oproti Androidu vo firemnej sfére. V štvrtom kvartáli 2014 predstavovali iOS zariadenia až 73 % celkových aktivácií, zatiaľ čo Android zariadenia len 25 %. Windows Phone a ďalšie platformy mali zhodne po 1 %. Až 30 % z týchto aktivácií priniesli práve iPhone 6 a iPhone 6 Plus. Z Android zariadení bol populárny najmä smartfón Samsung Galaxy S4 Mini, ktorý zaznamenal viac aktivácií ako napríklad Galaxy S4 či S5.

komentáre
  1. Pekne nafuknuta bublina, uy vidim ako vsetky firmy nakupuju iPhone telefony !
    No co uz APPLE MARKETING FUNGUJE za kazdych podmienok…

    0
    0
Napísať odpoveď pre Martin Zrušiť odpoveď

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Knižný tip: Jony Ive – Geniálny dizajnér z Apple

V roku 1997 sa Steve Jobs vrátil do Apple na pozíciu výkonného riaditeľa s nezávideniahodnou úlohou – kompletne zmeniť firmu, ktorú založil. Jedného večera natrafil v centrále spoločnosti Apple na uťahaného britského dizajnéra, obklopeného kopami náčrtov a prototypov. Vtedy Jobs pochopil, že našiel talent, ktorý by mohol zvrátiť dlhodobý úpadok spoločnosti. Tým mladým dizajnérom bol Jony Ive.
pokračovanie článku

Bude John Ternus skutočne novým CEO spoločnosti Apple?

Apple začal v ostatných mesiacoch stavať do popredia postavu Johna Ternusa, šéfa hardvérového inžinierstva. Vo svojej pozícii je tak prakticky priamo zodpovedný za súčasné produkty firmy. Ozývajú sa však kritické hlasy, podľa ktorých by nemusel byť najlepšou voľbou na nástupcu Tima Cooka.
pokračovanie článku

Knižný tip: Steve Jobs – Zrodenie vizionára

Jediná biografia, ktorá prináša doteraz nezverejnené detaily, vyslúžila si uznanie od tých, ktorí Jobsa poznali najlepšie, a na ktorú pozitívne reagovala aj firma Apple. Napísal ju človek, ktorý mal k Jobsovi blízko ako dlhoročný priateľ a zároveň si ako novinár dokázal udržať profesionálny odstup.