Apple opäť predáva konkurenčné inteligentné náramkové zariadenia vo svojich obchodoch

Apple začiatkom marca urobil krok, ktorý nepotešil konkurenciu. Pred spustením predaja Apple Watch totiž stiahol zo svojich predajní aj online obchodu konkurenčné inteligentné náramkové zariadenia ako Jawbone, Nike Fuelband a MIO. Záujem o Apple Watch však prekonal očakávania a aj keď predaje od predstavenia v apríli mierne klesli, ide o veľmi úspešné uvedenie nového produktu. Apple im verí natoľko, že sa rozhodol opäť umožniť predaj konkurenčných náramkových zariadení v Apple obchodoch, kamenných aj online. Do ponuky sa tak vracia aj Jawbone UP2 (99,99 USD) a UP3 (179,99 USD). Jawbone v apríli oznámil aj UP4, ktorý v spolupráci s American Express prináša aj bezkontaktné platby.

Zdroj: Cnet

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPhone 16e

Tak ako sa čakalo, Apple naozaj predstavil nový vstupný model do svojej ponuky. Firma ho však začala predávať pod menom iPhone 16e.
Apple Maps
pokračovanie článku

Apple Maps možno začnú zobrazovať reklamy

Niet divu, že Apple sa eventuálne pokúsi monetizovať väčšinu svojich služieb. No zatiaľ čo niektoré služby vyslovene vyžadujú aktívne predplatné, iné si budú musieť na seba zarobiť same, v záujme zachovania bezplatnosti.