Už od spustenia Apple máp v roku 2012 okolo nich kolujú chýry o partnerstve so službou Foursquare. Zdá sa, že partnerstvo sa stalo oficiálnym až od minulého mesiaca. Foursquare sa totiž objavil na zozname spoločností poskytujúcich dáta pre aplikáciu Mapy. S najväčšou pravdepodobnosťou ide o detaily o reštauráciách, baroch, obchodoch a iných podnikoch, ktoré Foursquare zbiera od svojich používateľov.
Foursquare zvykol byť pomerne populárnou náhradou amerického Yelpu aj u nás. Aplikácia fungovala na štýl sociálnej siete, do ktorej ľudia dopĺňali informácie a hodnotenia o podnikoch a pomocou check-inov označovali miesta, ktoré navštívili. Minulý rok sa aplikácia rozdelila na dve a práve obľúbené check-iny sa z nej oddelili, vďaka čomu služba stratila množstvo svojich priaznivcov. Spoločnosti sa taktiež nedarilo byť ziskovou – niečo v čom by im mohlo pomôcť práve partnerstvo s Applom.