Apple chce urobiť iPad lepším pracovným nástrojom, spolupracuje s viac ako štyridsiatimi spoločnosťami

Finančné výsledky za ostatné kvartály jasne ukazujú, že predaje iPadov stagnujú až klesajú. Jedným z problémov je dlhší cyklus výmeny, keď sú majitelia iPadov spokojní s jednou generáciou dlhšie ako napríklad v prípade smartfónov. Ďalším problémom môže byť kanibalizmus smartfónov s väčšími uhlopriečkami, ktoré mnohým používateľom stačia a tablet sa im už potom zdá byť zbytočný. Práve preto má Apple podľa dostupných informácií predstaviť väčší iPad Plus/Pro, ktorý by mal zaujať kreatívnych profesionálov. Tým však snahy o oživenie predaja iPadov nekončia.

Apple údajne pracuje v rámci programu Mobility Partner Program s viac ako štyridsiatimi technologickými spoločnosťami na tom, aby spravili z iPadu ešte lepší pracovný nástroj. Práve korporátna sféra je pre Apple veľmi atraktívna, o čom svedčí aj spolupráca s IBM v tejto sfére. Technológie štandardne používané na pracoviskách by mali nahradiť práve mobilné zariadenia ako iPad, v ktorých ma Apple na vrch. Apple v rámci programu pomáha aj pri vývoji aplikácií, ich vzájomnom prepojení a kompatibilite. Samotný program je však zahalený rúškom tajomstva a zoznam spoločností, ktoré sa ho zúčastňujú, nie je verejný.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPhone 16e

Tak ako sa čakalo, Apple naozaj predstavil nový vstupný model do svojej ponuky. Firma ho však začala predávať pod menom iPhone 16e.
Apple Maps
pokračovanie článku

Apple Maps možno začnú zobrazovať reklamy

Niet divu, že Apple sa eventuálne pokúsi monetizovať väčšinu svojich služieb. No zatiaľ čo niektoré služby vyslovene vyžadujú aktívne predplatné, iné si budú musieť na seba zarobiť same, v záujme zachovania bezplatnosti.