V porovnaní s výbornou predajnosťou iPhonov Apple zatiaľ predal „iba“ približne 6 až 7 miliónov Apple Watch. Pritom hovoríme o celom období od ich uvedenia na trh, ktoré prebehlo v druhom štvrťroku 2015.
Treba však dodať, že hoci sa tieto čísla zdajú na pomery Apple nízke, je to stále viac ako predala všetka konkurencia v segmente chytrých hodiniek dohromady. Nové predpovede navyše hovoria o tom, že Apple by mohol toto množstvo zdvojnásobiť počas nadchádzajúcej sviatočnej sezóny.
Podľa Daniela Ivesa, senior analytika z FBR Capital Markets, je možný nárast dopytu po tomto špecifickom type zariadenia podložený aj faktom, že počas nedávneho black friday víkendu zaznamenala predajnosť Apple Watch výrazný nárast. Zákazníci kupovali zariadenia v nemalých zľavách, ktoré black friday priniesol. Do hry vstúpili aj zákaznícke prieskumy a analýzy nákupného správania, ktorých výsledkom je, že z Apple Watch sa stáva ďalší “must have” fenomén, podobne ako z iPhonov či iPadov.
Keď si k tomu pripočítame, že Apple Watch majú stále viac využití a trh s aplikáciami pre ne postupne rastie, dostávame sa k ideálnemu vianočnému darčeku nielen pre fanúšikov Apple.