Nové osobnosti vo vrcholovom manažmente Apple nie sú len kozmetickou zmenou. Spolu s Apple Watch sa menia aj doposiaľ zaužívané spôsoby predaja a prichádza nová éra pod taktovkou Angely Ahrendts, riaditeľky pre maloobchod. V internom liste pre zamestnancov doslova hovorí, že dlhé dni čakania v radoch pred Apple obchodmi dúfajúc, že sa čakanie vyplatí a zákazník sa dostane k vysnívanej novinke, sú minulosťou. Zamestnancov v nich prosí o to, aby zákazníkov presmerovali k nákupom online a k využívaniu Apple Store aplikácie.
V praxi sa dlhým radom pred Apple Store zabráni tým, že každá osoba si bude môcť rezervovať jeden kus Apple Watch, ku ktorému bude mať presne pridelený aj čas vyzdvihnutia. Uprednostňovanou alternatívou je však online objednávka doručená domov. Apple si váži čas zákazníkov a chce, aby dostali presne ten model, ktorý im najviac vyhovuje.
Dlhé rady zákazníkov pred Apple Stores sa už stali tradíciou, no stále viac boli aj zneužívané na marketingové účely, predávanie miest v rade alebo priekupníkmi, ktorí napríklad iPhony vyvážali do krajín, kde sa ešte nepredávajú. Aj online zákazníci musia v prípade nedostatku zásob čakať, avšak online zásoby by mali byť väčšie a aspoň majú istotu, že nečakajú zbytočne. Presne vedia, kedy tovar dostanú.