Samsung sa v novej reklame na Galaxy Pro vysmieva všetkým konkurenčným tabletom

Po krátkej prestávke tu máme ďalšiu reklamu, ktorá sa snaží ukázať iPad v zlom svetle v porovnaní s iným tabletom. Tentokrát však Samsung stihol vysmiať celú konkurenciu v jednom videu. Okrem iPadu sa vysmieva tabletom Microsoft Surface a Amazon Kindle. Celkovo v novom reklamnom videu uvidíte štyri scény, ktoré vyzdvihujú výhody série tabletov Galaxy Pro oproti konkurencii. Oproti iPadu má Samsung Galaxy Pro „plnohodnotný“ multitasking, s ktorým viete robiť dve veci na jednej obrazovke naraz, a displej s vyšším rozlíšením (iPad: 2048 × 1536 vs Galaxy Pro: 2560 × 1600). V knižnom klube, kde využívajú na čítanie kníh tablety, je zase tabletu Amazon Kindle vyčítaná chýbajúca možnosť spustiť počas čítania YouTube, resp. absencia iných funkcií okrem samotného čítania kníh. S čistým štítom neodišiel ani Microsoft Surface Pro, ktorý je prirovnávaný skôr k notebooku ako tabletu. Dôvod? Má predsa klávesnicu, dodatočnú batériu a myš.

komentáre
  1. Nechcel som reagovať ale toto mi nedá ak idem do knižnice čítam knihy je jedno či na tablete alebo vo forme listov papiera ale pointa je čítať a nie cumiet na YouTube neviem ako hentamty tamtungaci ale ja nedokážem čítať knihu a zároveň cumiet na video.

    Ta reklama je rovnako trápna ako ich produkty FUJ.

    Niesom Apple ovečka uznavam aj mnoho iných značiek ale Samsung si uz nezaslúži žiadny rešpekt v žiadnom segmente !!

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPhone 16e

Tak ako sa čakalo, Apple naozaj predstavil nový vstupný model do svojej ponuky. Firma ho však začala predávať pod menom iPhone 16e.
Apple Maps
pokračovanie článku

Apple Maps možno začnú zobrazovať reklamy

Niet divu, že Apple sa eventuálne pokúsi monetizovať väčšinu svojich služieb. No zatiaľ čo niektoré služby vyslovene vyžadujú aktívne predplatné, iné si budú musieť na seba zarobiť same, v záujme zachovania bezplatnosti.