Phil Schiller, viceprezident Applu pre marketing, aj Tim Cook, CEO, akceptovali výzvy na zvýšenie povedomia o amotrofickej laterálnej skleróze (ALS). Pridali sa tak k ďalším známym osobnostiam technologického sveta, ktoré po sociálnych sieťach šíria výzvu na obliatie sa studenou vodou alebo finančný príspevok na podporu liečby ALS.
Phil Schiller a #IceBucketChallenge. Zdroj: twitter.com/pschiller.
Okrem Cooka a Schillera sa do hry zapojili aj Mark Zuckerberg z Facebooku, Satya Nadella z Microsoftu, Dick Costolo z Twitteru a mnohí ďalší. Väčšina z nich však okrem zábavy so studenou vodou na zbierku ALS Asociácie prispeli aj finančne.
komentáre
Cize chapem to tak ze nemala cast ludi sa radsej predvadza a obleje vodou ako by mali prispiet na dobru vec? To uz je taka ista pomoc, ako ked milion lajkov na FB pomoze hladujucim detom v afrike… :)
Peter, vsetci tito znami ludia samozrejme na dobru vec aj prispeju ale tym ze na seba to vedro vody vyleju, rozsiri sa povedomie o tejto chorobe, pretoze si to medzi sebou retweetne, posharuje, zkratka posdiela vela ludi. O tom to cele je, nepochybujem o tom ze by taky Mark Zuckerberg alebo Bill Gates zaroven aj neprispeli.