Phil Schiller aj Tim Cook sa obliali studenou vodou pre dobrú vec

Phil Schiller, viceprezident Applu pre marketing, aj Tim Cook, CEO, akceptovali výzvy na zvýšenie povedomia o amotrofickej laterálnej skleróze (ALS). Pridali sa tak k ďalším známym osobnostiam technologického sveta, ktoré po sociálnych sieťach šíria výzvu na obliatie sa studenou vodou alebo finančný príspevok na podporu liečby ALS.

Phil Schiller a #IceBucketCha­llenge. Zdroj: twitter.com/pschi­ller.

Okrem Cooka a Schillera sa do hry zapojili aj Mark Zuckerberg z Facebooku, Satya Nadella z Microsoftu, Dick Costolo z Twitteru a mnohí ďalší. Väčšina z nich však okrem zábavy so studenou vodou na zbierku ALS Asociácie prispeli aj finančne.

komentáre
  1. Cize chapem to tak ze nemala cast ludi sa radsej predvadza a obleje vodou ako by mali prispiet na dobru vec? To uz je taka ista pomoc, ako ked milion lajkov na FB pomoze hladujucim detom v afrike… :)

    0
    0
  2. Peter, vsetci tito znami ludia samozrejme na dobru vec aj prispeju ale tym ze na seba to vedro vody vyleju, rozsiri sa povedomie o tejto chorobe, pretoze si to medzi sebou retweetne, posharuje, zkratka posdiela vela ludi. O tom to cele je, nepochybujem o tom ze by taky Mark Zuckerberg alebo Bill Gates zaroven aj neprispeli.

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPhone 16e

Tak ako sa čakalo, Apple naozaj predstavil nový vstupný model do svojej ponuky. Firma ho však začala predávať pod menom iPhone 16e.
Apple Maps
pokračovanie článku

Apple Maps možno začnú zobrazovať reklamy

Niet divu, že Apple sa eventuálne pokúsi monetizovať väčšinu svojich služieb. No zatiaľ čo niektoré služby vyslovene vyžadujú aktívne predplatné, iné si budú musieť na seba zarobiť same, v záujme zachovania bezplatnosti.