Apple si uťahuje z imitovania Samsungu v novej tlačenej reklame

Marketingová kampaň Apple sa najnovšie sústredí na environmentálne aktivity spoločnosti a oslavy dňa Zeme. Pri tejto príležitosti si však Apple našiel príležitosť na to, aby si mohol vystreliť z konkurencie. Slogan najnovšej tlačenej reklamy je jasný: „Sú nápady, ktoré by mali kopírovať všetky spoločnosti“ (There are some ideas we want every company to copy.) Apple tým naráža na svoje environmentálne aktivity a všetky opatrenia, ktoré robí v záujme ochrany životného prostredia. V záujme prírody Apple chce, aby tieto nápady imitovala aj konkurencia. Ako vieme, z imitovania ostatných nápadov veľmi nadšený nie je, o čom svedčí aj množstvo súdnych sporov.

Environmentálna kampaň Apple sa už objavila aj v tlači. Zdroj: Cnet

komentáre
  1. „v záujme ochrany životného prostredia.“ A ako chráni to prostredie tak že každy rok predstavuje nove modeli s minimálnymi zemnami a staršie zariadenia umyselne spomaluje tým vytvára nerecyklovateľný odpad ?

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Vychádza prehľadový katalóg o slovenskom hernom priemysle pre rok 2024

Slovenská asociácia herných vývojárov vydala aktualizovanú verziu katalógu venovaného slovenskému hernému priemyslu pre rok 2024. Katalóg obsahuje rozsiahly zoznam aktívnych spoločností, outsourcerov, aktuálne vyvíjaných projektov a informácie o školách, vzdelávacích iniciatívach a podujatiach súvisiacich s hrami na Slovensku.