Apple si drží prvé miesto v rebríčku najhodnotnejších značiek sveta

Poradenská spoločnosť Interbrand zverejnila najnovší rebríček najhodnotnejších značiek na svete. Apple si aj v tomto rebríčku drží už druhý rok prvé miesto ako najhodnotnejšia značka na svete. Okrem silnej ponuky produktov, ktorých uvedenia stále lámu rekordy, je silným predpokladom pre budúci úspech aj novinka Apple Pay, ktorá má ambície zmeniť zaužívané spôsoby platenia. Práve silná značka a postavenie Apple sú najlepšími predpokladmi pre to, aby tento ambiciózny plán vyšiel. Apple minulý rok vytlačil z prvého miesta Coca-Colu, ktorá sa tu držala 13 rokov, tento rok sa to podarilo aj Google. Prvá päťka najhodnotnejších spoločností je teda nasledovná – Apple, Google, Coca-Cola, IBM, Microsoft.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple Intelligence
pokračovanie článku

Apple Intelligence vstúpi do EÚ v apríli 2025

Zdá sa, že redesignovaný Mac mini je najväčšou tohtoročnou novinkou, inak sa všetko nesie v duchu príprav na hardvér kompatibilný s Apple Intelligence. Lenže tá bola ohlásená iba pre krajiny mimo EÚ vzhľadom na lokálne regulácie.