Apple je už tretí rok po sebe najhodnotnejšou značkou sveta

Apple si podľa štúdie Brand Finance Global 500 udržal už tretí rok po sebe prvé miesto v rebríčku najhodnotnejších značiek sveta. Štúdia ocenila značku Apple na 104,68 miliárd USD, teda o takmer 20 miliárd USD viac ako pred rokom. Rovnako ako minulý rok, aj tento rok je na druhom mieste Samsung s hodnotou 78,75 miliárd USD. Prvú päťku dopĺňajú Google, Microsoft a americký mobilný operátor Verizon. Nie je veľkým prekvapením, že z hľadiska krajín sú USA jednoznačným víťazom. Z 500 najhodnot­nejších značiek sveta je až 185 amerických. Na druhom mieste skončilo japonsko so 42 značkami, nasledované Nemeckom, Francúzskom a Veľkou Britániou.

Zdroj: Brandirectory.com

komentár
  1. Ked je Google na 3. mieste tak to cele je asi na dve veci. Co take hodnotne robi Google? Software nic moc, hardware ziaden. Vpodstate spostretkovatelia reklamy a emailovy klient.

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple iPhone 14
pokračovanie článku

Apple už o niekoľko dní ukončí predaj starších iPhonov v EÚ

Januárom 2025 nevstupujeme len do nového kalendárneho roka, ale aj do novej etapy fungovania v EÚ. Počnúc prvým dňom budúceho roka vstupuje do platnosti nariadenie, ktoré zakazuje predávať mobilnú elektroniku s inou koncovkou ako je USB-C. A teda to znamená, že Apple oficiálne bude nútený ukončiť predaj starších iPhonov v EÚ.
pokračovanie článku

Apple zvažuje 5G pripojenie pre MacBook a Vision Pro

Písal sa rok 2008 a na internete sa objavili prvé fámy, že Apple pripravuje MacBook s mobilným dátovým pripojením. Správy vtedy komentoval aj Steve Jobs, keď potvrdil, že napokon sa rozhodli nepokračovať v tejto iniciatíve.