Apple si podľa štúdie Brand Finance Global 500 udržal už tretí rok po sebe prvé miesto v rebríčku najhodnotnejších značiek sveta. Štúdia ocenila značku Apple na 104,68 miliárd USD, teda o takmer 20 miliárd USD viac ako pred rokom. Rovnako ako minulý rok, aj tento rok je na druhom mieste Samsung s hodnotou 78,75 miliárd USD. Prvú päťku dopĺňajú Google, Microsoft a americký mobilný operátor Verizon. Nie je veľkým prekvapením, že z hľadiska krajín sú USA jednoznačným víťazom. Z 500 najhodnotnejších značiek sveta je až 185 amerických. Na druhom mieste skončilo japonsko so 42 značkami, nasledované Nemeckom, Francúzskom a Veľkou Britániou.
Zdroj: Brandirectory.com
komentár
Ked je Google na 3. mieste tak to cele je asi na dve veci. Co take hodnotne robi Google? Software nic moc, hardware ziaden. Vpodstate spostretkovatelia reklamy a emailovy klient.