Apple je aj v ďalšom rebríčku najhodnotnejšou značkou

Poradenská agentúra Brand Finance zverejnila svoj rebríček najhodnotnejších značiek. Do úvahy brala náklady, ktoré by bolo potrebné platiť za využívanie danej značky, pričom odhad ovplyvňujú aj súčasné a budúce očakávané príjmy. Apple bol jedinou značkou presahujúcou hodnotu 100 miliárd USD. S hodnotou 104,7 miliárd USD má tak značka Apple väčšiu hodnotu ako náklady na celý vesmírny program Apollo, a to aj pri prepočítaní na dnešné doláre. Na druhom mieste skončil so značným odstupom Google, ktorého odhadovaná hodnota značky je 68,6 miliárd USD. Prvú trojku uzatvára ďalší softvérový gigant, Microsoft, s hodnotou značky 62,8 miliárd USD. Na ďalších priečkach sa v tomto poradí umiestnili Verizon, GE, AT&T, Amazon, Walmart, IBM a Coca-Cola. Podrobnosti nájdete priamo v originálnej správe.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple iPhone 14
pokračovanie článku

Apple už o niekoľko dní ukončí predaj starších iPhonov v EÚ

Januárom 2025 nevstupujeme len do nového kalendárneho roka, ale aj do novej etapy fungovania v EÚ. Počnúc prvým dňom budúceho roka vstupuje do platnosti nariadenie, ktoré zakazuje predávať mobilnú elektroniku s inou koncovkou ako je USB-C. A teda to znamená, že Apple oficiálne bude nútený ukončiť predaj starších iPhonov v EÚ.
pokračovanie článku

Apple zvažuje 5G pripojenie pre MacBook a Vision Pro

Písal sa rok 2008 a na internete sa objavili prvé fámy, že Apple pripravuje MacBook s mobilným dátovým pripojením. Správy vtedy komentoval aj Steve Jobs, keď potvrdil, že napokon sa rozhodli nepokračovať v tejto iniciatíve.