Apple je aj v ďalšom rebríčku najhodnotnejšou značkou

Poradenská agentúra Brand Finance zverejnila svoj rebríček najhodnotnejších značiek. Do úvahy brala náklady, ktoré by bolo potrebné platiť za využívanie danej značky, pričom odhad ovplyvňujú aj súčasné a budúce očakávané príjmy. Apple bol jedinou značkou presahujúcou hodnotu 100 miliárd USD. S hodnotou 104,7 miliárd USD má tak značka Apple väčšiu hodnotu ako náklady na celý vesmírny program Apollo, a to aj pri prepočítaní na dnešné doláre. Na druhom mieste skončil so značným odstupom Google, ktorého odhadovaná hodnota značky je 68,6 miliárd USD. Prvú trojku uzatvára ďalší softvérový gigant, Microsoft, s hodnotou značky 62,8 miliárd USD. Na ďalších priečkach sa v tomto poradí umiestnili Verizon, GE, AT&T, Amazon, Walmart, IBM a Coca-Cola. Podrobnosti nájdete priamo v originálnej správe.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť