Poradenská agentúra Brand Finance zverejnila svoj rebríček najhodnotnejších značiek. Do úvahy brala náklady, ktoré by bolo potrebné platiť za využívanie danej značky, pričom odhad ovplyvňujú aj súčasné a budúce očakávané príjmy. Apple bol jedinou značkou presahujúcou hodnotu 100 miliárd USD. S hodnotou 104,7 miliárd USD má tak značka Apple väčšiu hodnotu ako náklady na celý vesmírny program Apollo, a to aj pri prepočítaní na dnešné doláre. Na druhom mieste skončil so značným odstupom Google, ktorého odhadovaná hodnota značky je 68,6 miliárd USD. Prvú trojku uzatvára ďalší softvérový gigant, Microsoft, s hodnotou značky 62,8 miliárd USD. Na ďalších priečkach sa v tomto poradí umiestnili Verizon, GE, AT&T, Amazon, Walmart, IBM a Coca-Cola. Podrobnosti nájdete priamo v originálnej správe.