Pred domom, v ktorom žil Steve Jobs, stojí stále jeho Mercedes bez ŠPZ

Fanúšikovia Apple si stále nevedia zvyknúť na skutočnosť, že hlavná ikona spoločnosti, Steve Jobs, už nie je medzi nami. Pripomenúť si ho chodia aj navštívením jeho domu v Palo Alto, v ktorom posledné roky žil. Okrem iného bol známy aj tým, že jazdil autom značky Mercedes-Benz SL55 AMG, ktoré nemalo ŠPZ. Tí, ktorí si chcú pozrieť miesto, v ktorom Steve žil, pred ním ešte stále nájdu aj jeho auto.

komentárov
  1. Kalifornia má osobitné ustanovenie pre celebrity / ľudí verejného života, ktoré im umožní mať čiarový kód, miesto poznávacej značky :)

    0
    0
  2. Podla Kalifornskych zakonov na novom aute nemusite mat znacku prve 3 alebo 4 mesiace teraz niesom si isty kolko . Tato medzera v zakone umoznovala Jobsovi chodit bez znacky kedze mal dohodu z  mercedesom ze menil auto za nove v tomto intervale . Takze inac povedane mennil voz kazde 4 mesiace . Takze namiesto vypisovania dristov v komentoch by ste mali poznat fakty ….

    0
    0
  3. Lusian: nikde som tuto informaciu nenasiel. Tiez mi vrtalo v hlave ako mohol jazdit bez spz.
    Je to naozaj tak? Menil auto kazde 4 mesiace?

    0
    0
  4. Lusian ma pravdu.
    Nove auto v kalifornii prvych 6 mesiacov nemusi mat znacku. Jobs mal zmluvu s leasingovou spolocnostou ktora mu kazdych 6 mesiacov menila jeho Mercedes SL55 AMG za uplne identicky model takze Jobs stale jazdnil na novom aute ktore nebolo starsie ako 6 mesiacov.

    0
    0
  5. presne tak Lusian, chytam sa za hlavu na tych komentaroch :O

    Steve vyuzival dieru v zakone, kde po kupe auta moze jazdit docasne bez ECV tabulky (mne sa zda je je to 6 mesiacov) a tak si Steve v pravidelnom intervale vybavoval odznova papiere na auto a preto nemusel mat tabulku ECV ….vraj kvoli tomu, lebo mu ju stale kradli fanusici

    nieje pravda ze vo vacsine statov predna spz nieje povinna, je to len niekolko statov ,napr. Florida ..ale rozhodnie nie vacsina

    Tinbow: to je xu-ovina maximalneho zrna

    0
    0
  6. aj na SVK si firmy prenajimaju vozovy park tak v tom nevidim nic senzacneho, predsa len je pre vacsie spolocnosti pohodlnejsie si auta prenajat a nemusia riesit servis a veci podobne.. keby je u nas ten 6 mesacny limit aj u nas by bolo vela aut bez SPZ tym som si uplne isty.

    0
    0
  7. s tou SPZ bol spekulant a mal na to tak preco nie nasiel sposob ako byt iny a to sa mi celkom pozdava… Inak v USA je to tak este ked musite mat znacku tak povinna je iba vzadu, v predu ju mat netreba, take nieco by som uvital aj u nas pretoze predne znacky sa lahko daju stratit a zbytocne su potom opletacky a potom nevyzera to vobec pekne na niektorych osobakoch

    0
    0
  8. Informaci o takto castem meneni auta, jsem poprve zaznamenal na jednom ceskem webu, ktery neni hodny cteni, proto jsem tomu nevenoval pozornost a po pripadnem zdroji jsem nepatral. Ale pripustme tedy, ze je to tak. V tom pripade nicmene tento postup Steva nechapu. I kdynych mel na to, si auto menit kazdy den, neudelam to. Steve vlastne celou dobu co to mel, to auto akorat stale dokola zajizdel. Dnes je sice popularni rikat, ze nove motory to nepotrebuji, ale neni to tak docela pravda, kazdemu motoru se po urcite dobe provozu upravi jak kultivovanost chodu, tak prubeh vykonu.

    0
    0
  9. No jo. Tu je ale malá nezhoda. Toto SL na fotke je cca 5 rokov starý model. Čiže ak Steve každého pól roka menil svoje SL za nový model, tak toto asi nebude súčasná fotka, ale pár rokov stará.

    0
    0
  10. jeden rychly „google“ nasiel toto http://abcnews.go.com/Technology/steve-jobs-car-apple-ceo-license-plates/story?id=14834608#.T0VKgXnzFps

    z vyssie tu pisanych komentarov
    1) ten Mercedes na fotke je rozhodne stary, pretoze na fotke v tom clanku, kde pisu ze fotka odfotena zozadu je z roku 2008 je uz faceliftovany model, rozhodne iny ako ten na fotke v tomto clanku. Ten facelif sa robi od roku 2008 az doteraz, povodna verzia sa robila 2003-2008.
    Prave teraz Mercedes predstavil novy model SL, ale este stale sa vyraba ten model, ktory je na obrazku v tom clanku, ktory som postol vyssie.

    Teraz si niekto skuste otvorit americku stranku mercedesu, a dajte si spravit orientacnu kalkulaciu leasingu (pre menej znalych problematiky, leasing je tam prenajom, nie ako u nas = v podstate uver, to co oni poznaju ako leasing je u nas operativny leasing) a spravte si kalkulaciu na 1rok (myslim, ze nie je moznost priamo na webe mat to na 6 mesiacov). Kludne aj AMG modelu.

    Mat leasovane auto, ktore vymenim kazdy rok za nove je jeden z tych luxusov, ktory amerika ludom s dobrym prijmom este stale ponuka.

    Leasovat taky mercedes si v US moze dovolit priemerne uspesna majitelka kadernictva (a ja taku poznam osobne). Ked potrebujete mesacne zarobit 15 tisic aby ste zaplatili zamestnanca, najom a vsetko a zostalo vam nieco na zivot, tak 1000 dolarov mesacne za prenajom auta vyzera inak.
    Proste…

    ci uz si Jobs auto kupoval alebo leasoval alebo ma niekde tajnu garaz kde je 40 mercedesov… na jeden taky mercedes zarobil…no nech nezerem za 1 den svojho zivota, co urcite bolo menej.

    staci sa ale pozriet napr. na celebritycarsblog.com, kde krasne vidno vsetky docasne hviezdicky v top-notch autach, ktore si ztazka mozu dovolit hoc aj ten leasing, ale image je vsetko, tak radsej reklamu na parky v konzerve ako jazdit na nejakej toyote :).

    0
    0
  11. novy ako novy, toto je stary model SL-ka…uz dokonca dve generacie stary, kedze nedavno bol predstaveny novy model , resp generacia…

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple iPhone 14
pokračovanie článku

Apple už o niekoľko dní ukončí predaj starších iPhonov v EÚ

Januárom 2025 nevstupujeme len do nového kalendárneho roka, ale aj do novej etapy fungovania v EÚ. Počnúc prvým dňom budúceho roka vstupuje do platnosti nariadenie, ktoré zakazuje predávať mobilnú elektroniku s inou koncovkou ako je USB-C. A teda to znamená, že Apple oficiálne bude nútený ukončiť predaj starších iPhonov v EÚ.
pokračovanie článku

Apple zvažuje 5G pripojenie pre MacBook a Vision Pro

Písal sa rok 2008 a na internete sa objavili prvé fámy, že Apple pripravuje MacBook s mobilným dátovým pripojením. Správy vtedy komentoval aj Steve Jobs, keď potvrdil, že napokon sa rozhodli nepokračovať v tejto iniciatíve.