Nie všetky puzdra pre iPad 2 budú fungovať s novým iPadom

Po predstavení nového iPadu bolo jasné, že dizajn sa podľa predpokladu takmer vôbec nezmenil. Tretia generácia je zanedbateľne hrubšia a ťažšia, ale žiadne výrazné zmeny v dizajne neprišli. Majitelia kvalitných (a často drahších) puzdier sa určite potešili, že im puzdro na iPad 2 vydrží aj ďalšiu generáciu a použijú ho aj s novým iPadom.

Toto kožené puzdro značky Cygnett vám nový iPad automaticky neodblokuje.

To isté sme si po prvom rozbalení nového iPadu mysleli aj my a bez problémov sme ho vložili do koženého puzdra na iPad 2. Neskôr sme si však všimli, že po otvorení puzdra sa automaticky iPad neodblokoval. Rýchle hľadanie cez Google vylúčilo technickú závadu a nasmerovalo nás k pravdepodobnej príčine. Retina displej je zrejme oproti predchádzajúcej generácii hrubší, a tak vyžaduje automatické odblokovanie/za­blokovanie silnejšie magnety.

Výrobcovia tretích strán zrejme šetria alebo nedostali od Applu úplné informácie, a použili vo svojich puzdrach slabšie magnety. Applovský Smart Cover totiž bez problémov funguje aj na iPade 3. generácie. S koženým puzdrom značky Cygnett pre iPad 2, ktoré vidíte vyššie na obrázku, ale musíte nový iPad ručne odblokovať aj zablokovať. Niektorí výrobcovia údajne plánujú „dovybaviť“ svoje staršie puzdra nálepnými magnetmi, ktoré by mali problém odstrániť.

Nezabudnite sledovať naše Facebook stránky, kde nájdete aktuálne správy nielen z MacBlogu.

komentáre
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPhone 16e

Tak ako sa čakalo, Apple naozaj predstavil nový vstupný model do svojej ponuky. Firma ho však začala predávať pod menom iPhone 16e.
Apple Maps
pokračovanie článku

Apple Maps možno začnú zobrazovať reklamy

Niet divu, že Apple sa eventuálne pokúsi monetizovať väčšinu svojich služieb. No zatiaľ čo niektoré služby vyslovene vyžadujú aktívne predplatné, iné si budú musieť na seba zarobiť same, v záujme zachovania bezplatnosti.