Apple sa v novej reklame vracia späť k overenému konceptu

Po vlne kritiky na reklamy odvysielané počas Olympijských hier v Londýne zverejnil Apple novú reklamu. Tá sa však na rozdiel od predošlých vracia k overenému konceptu a neprináša žiadne prekvapenia. Sústredí sa na iPad a za pol minúty vám predvedie, aké činnosti budú s iPadom jednoduchšie a zábavnejšie.

komentáre
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPhone 16e

Tak ako sa čakalo, Apple naozaj predstavil nový vstupný model do svojej ponuky. Firma ho však začala predávať pod menom iPhone 16e.
Apple Maps
pokračovanie článku

Apple Maps možno začnú zobrazovať reklamy

Niet divu, že Apple sa eventuálne pokúsi monetizovať väčšinu svojich služieb. No zatiaľ čo niektoré služby vyslovene vyžadujú aktívne predplatné, iné si budú musieť na seba zarobiť same, v záujme zachovania bezplatnosti.