Zdroj: MacRumors
Pravdepodobne druhým najväčším tŕňom v oku vydavateľstiev pri dohodách s Applom ohľadom digitálneho predplatného, hneď po odvádzaní 30 % z príjmov Applu, bola strata prístupu k informáciám o ich predplatiteľoch. Apple sa nakoniec s vydavateľstvami dohodol na kompromise, a tak o tom, či budú mať prístup k vašim osobným údajom ako napríklad meno, e-mail a poštové smerovacie číslo, rozhodujete vy. Podľa prvých správ to vyzerá tak, že približne polovica predplatiteľov iPad magazínov nemá so zdieľaním osobných údajov problém. Samozrejme, svoj podiel na tom má dôvera v App Store a vybrané vydavateľstvá. Vzhľadom na dizajn notifikácie, ktorá sa na zdieľanie týchto dát pýta, môžeme špekulovať o tom, koľkí z tých 50 % predplatiteľov so zdieľaním dát skutočne vedome súhlasia. Neraz sa totiž stane, že podobné notifikácie odsúhlasíme skôr, ako ich stihneme prečítať. Často totiž ide o žiadosť aplikácie o prístup k informáciám o vašej polohe alebo o povolenie zasielania Push notifikácií. Nepozornosť je už ale chyba používateľa, nie Applu.
Ako ste na tom vy? Ste ochotní sa o svoje osobné informácie podeliť s vydavateľstvami, aby vám mohli zasielať napríklad reklamu prispôsobenú práve vám?
komentárov
Ja som nikdy nesúhlasil, veď na čo by im to aj bolo, že ?
chtěl bych se zeptat, kde takový dotaz potkám – při jaké operaci?
Nadpis nedáva zmysel. Povedal by som, že preklep :)
Moja chyba, špatne som si to prečítal :D:D
Na sk je to platne ako voda v kosi, ale aj tak by som nic nezdielal. Apple je nastroj, nie kamos.
No napr. ked si zapnes gps a nesuhlasis s pristupom aplikacie k tvojej polohe…naco jej to asi bude?
Tak mne je to jedno ak schválili danú hru v appli tak neverím žeby to poižili voľako proti mne :)
vsetci su pohorseni pri zdielani mena, mailu, adresy, polohy hlavne ze to vsetko vysypu na facebooku aj s fotodokumentaciou
pb má uplnu pravdu! :))