Najnovší prieskum od The Nielsen Company hodnotí vývoj predajov digitálnej hudby v porovnaní s rovnakým obdobím spred roka. Zatiaľ čo predaj klasických nosičov aj naďalej klesá, predaj albumov stúpol o 16,8 %, predaj piesní o 9,6 %. Predajcovia digitálnej hudby majú na hudobnom trhu nadpolovičný podiel. Zaujímavé je najmä to, že predaj katalógových albumov vzrástol o 5,4 %, čo analytici dávajú do súvislosti so spustením predaja hudby od The Beatles v digitálnej ponuke iTunes Music Store. Dočasne zvýšený záujem zrejme The Beatles spôsobili, avšak nezdá sa byť veľmi pravdepodobné, že len ich hudba je zodpovedná za trend aj v nasledujúcich mesiacoch. Ako vidíte na grafe, The Beatles pribudli do ponuky iTunes Store v novembri 2010, podľa Apple to bol deň, na ktorý nikdy nezabudneme.
komentár
1. November 2011 ešte ani nebol.
2. Aj na grafe je vidieť, že 2010 :D