Apple žiadal od Toyoty stiahnutie reklamnej kampane zameranej na jailbreaknuté iPhony

Toyota okrem tradičných druhov reklamy využila na prezentovanie svojho auta Scion aj špeciálnu kampaň zameranú na majiteľov jailbreaknutých iPhonov. Im ponúkala zadarmo nový dizajn pre ich telefóny, samozrejme, v duchu auta a značky. Aj keď jailbreak nie je v rozpore so zákonom, Apple proti nemu neustále bojuje. V štandardnom iOS samozrejme takéto veľké prispôsobenie dizajnu nie je možné, Apple vám v podstate umožní len zmenu dvoch pozadí. Po žiadosti Applu sa ale Toyota rozhodla túto kampaň stiahnuť najmä kvôli udržaniu dobrých vzťahov medzi oboma spoločnosťami.

Toyota Scion téma pre jailbreaknutý iPhone

Časť reklamnej kampane bola zameraná na klientelu s jailbreaknutým iPhonom

komentár
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPhone 16e

Tak ako sa čakalo, Apple naozaj predstavil nový vstupný model do svojej ponuky. Firma ho však začala predávať pod menom iPhone 16e.
Apple Maps
pokračovanie článku

Apple Maps možno začnú zobrazovať reklamy

Niet divu, že Apple sa eventuálne pokúsi monetizovať väčšinu svojich služieb. No zatiaľ čo niektoré služby vyslovene vyžadujú aktívne predplatné, iné si budú musieť na seba zarobiť same, v záujme zachovania bezplatnosti.