Apple spustil reklamnú kampaň v slovenských časopisoch

Firma Apple prejavuje snahu zviditeľniť svoju značku aj na Slovensku. Technologický výrobca minulý týždeň odštartoval reklamnú kampaň v dvoch slovenských tlačených periodikách, týždenníkoch Trend a Týždeň. Médiá si Apple vybral preto, že obe ponúkajú aj aplikáciu pre iPad.

Apple iPad 2 reklama .týždeň

Reklama debutovala v 36. čísle časopisu Týždeň

Reklama, ktorá headlinom „iPad 2 je tu“ propaguje nový tablet, je zaujímavo prepojená s časopisom a upozorňuje na aplikáciu daného periodika. „Vo vašom iPade nájdete aktuálne vydanie časopisu TREND/.týždeň,“ uvádza sa v inzeráte a vedľa sa nachádza ikona aplikácie.

Apple iPad 2 reklama .týždeň

Inzerát je neštandardne prepojený s médiom

Celostránkový inzerát sa objavil na druhej strane 36. čísla Týždňa, ktoré sa do stánkov dostalo minulý pondelok. Od štvrtka ste si reklamu mohli všimnúť na dvanástej strane 36. vydania Trendu. Podľa informácii MacBlogu sa v Trende reklama bude opakovať štyrikrát, až do konca septembra (číslo 39), z toho raz bude v špeciáli Trend+IT bezpečnosť. Časopis Týždeň vytlačí inzerát šesťkrát, posledný raz 10. októbra (číslo 41).

Na kampani sa údajne nespolupodieľajú predajcovia Apple, ako tomu bolo doteraz, ale na svedomí ju má priamo lokálne riaditeľstvo Apple. Načasovanie kampane je trocha zvláštne, keďže iPad 2 prišiel na slovenský trh už pred štyrmi mesiacmi, 6. mája, a mnohí už čakajú uvedenie novej generácie tabletu, ktoré by mohlo prísť v najbližších mesiacoch. Podobnú kampaň spustili Apple aj v Česku a zrejme aj v ďalších krajinách.

Apple iPad 2 reklama .týždeň

Čitateľov Trendu sa Apple pokúsi osloviť aj v prílohe o IT bezpečnosti.

komentárov
  1. Tú reklamu určite nerobil official Apple, ale skor niektora zo slovenskych predajni. Sak to ma farby Dellu….

    Apple nikdy v reklame nepouzil modru.

    0
    0
  2. ipad 3 sa sice ocakaaava, ocakaaava, ale uvidime aka bude realita, osobne si myslim, ze 1 rocny odstup bude dodrzany.. taky iphone uz tiez dlhsie natahuje trpezlivost ludi :))

    0
    0
  3. Najvacsi problem apple je pristup po predaji ci uz predajne alebo servisu ziadna podpora v slovencine ak mate problem volajte do UK
    Takze teraz dakujem neprosim zle skusenosti s iphone a s teraz zakupenym mac book pro

    0
    0
  4. 2Andrej: praveze napriek tomu ze nepouzil takuto reklamu, preco ked to robila niektora zo slovenskych predajni, tak by tam umiestnovala odkazy aj na konkurentov? to nie je prave najlepsia reklama. vidno tam m:zone, SWP, TRACO computers, iEvolution, iStores. jediny komu by sa to takto oplatilo pisat je Apple. mate na to ine vysvetlenie?

    0
    0
  5. Sorry ale overili ste si vobec niekde tuto informaciu? Bolo take tazke zistit kto bol zadavatelom reklamy???? Pretoze ja si skor myslim ze je to hromadna komunikacia vsetkych uvedenych APR – ti si splitnu naklady na printovu reklamu a zviditelnia svoje predajne rovnakym dielom za 6-tinovu cenu (kedze je tam 6 predajni) ako keby sa propagovala kazda osobitne. Mam pocit ze ten kto pripravil clanok si len tak TYPOL – ze Apple robi reklamu v slovenskych mediach. Preco by prepoha propagoval konkretnych APR???? A este aj casopis .tyzden???? V ziadnom pripade….takto sa Apple reklamne kampane nikdy nerobi…nemam to sice nikde overene ale mam VS marketingovej komunikacie :) tak snad ma skola nieco naucila…

    0
    0
  6. Reklamu bude mít na starost distributor, stejný styl reklam fungoval i v ČR, takže ano, přímo Apple jak si ho představujete to nezadával, ale centrálně distributor ano :-) Dokonce podobný styl můžete najít i na webu českých prodejců – http://www.iworld-store.com/ipad-2/

    V ČR se podobné kampaně dělají běžně, například rádiové, a jsou zmíněny vždy všichni APR prodejci v abecedním pořadí, aby nikdo nebyl zvýhodněn.

    0
    0
  7. Vizuál kampane má Copyright Apple. Kto má na starosti jej vykonanie a zadanie nie je dôležité. Zväčša za zadaním stojí agentúra. Nie je to iniciatíva predajcov. Je to centrálna kampaň. MacBlog má správne informácie. nnwm – prístup po predaji? A kde bol realizovaný nákup (MacBook Pro)? Bol to niektorý z predajcov (APR), ktorý je v inzercii Apple?

    0
    0
  8. mozno sa taketo kampane robia bezne, ale to este neznamena, ze je to OK a ze to nekazi znacku…a ze su efektivne…
    Ja som si tiez vzdy myslel, ked som videl vizual podobny tomuto, ze ide len o nejakeho predajcu…

    0
    0
  9. Je to robene APRkami, chalan co to robil robi v I-evolution. Mzone a ievolution keby ste chceli vediet si spajaju aj odber z ATCOMPUTERS aby mali lacnejsie ceny a vatsi rabat.

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť