Apple reaguje na nízky záujem o iAd – znižuje vstupné náklady

Apple sa rozhodol aktívne riešiť problém s klesajúcim záujmom o reklamnú platformu iAd, pričom prvým krokom je zníženie vstupného záväzku pre inzerentov. Odteraz bude na účasť v iAd programe stačiť záväzok na nákup reklamy v hodnote 500 000 USD, pôvodným minimom bol dvojnásobok, teda milión USD. Nižšia suma by mala nalákať spoločnosti, ktoré neboli ochotné investovať tak vysokú čiastku, a umožniť im vyskúšať si platformu s relatívne menším rizikom.

komentár
  1. na co je vlastne toto iad. a co to je? povedzme, ze som spotrebitel, tzn. mam iphone. ak to chapem spravne, v aplikaciach sa mi budu zobrazovat targetove reklamy. samozrejme nikto nechce, aby ho nieco take otravovalo. takze, co ja dostanem za to, ze mi tam taketo reklamy vyskakuju? (nie som pouvzivatel iphone)

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple iPhone 14
pokračovanie článku

Apple už o niekoľko dní ukončí predaj starších iPhonov v EÚ

Januárom 2025 nevstupujeme len do nového kalendárneho roka, ale aj do novej etapy fungovania v EÚ. Počnúc prvým dňom budúceho roka vstupuje do platnosti nariadenie, ktoré zakazuje predávať mobilnú elektroniku s inou koncovkou ako je USB-C. A teda to znamená, že Apple oficiálne bude nútený ukončiť predaj starších iPhonov v EÚ.
pokračovanie článku

Apple zvažuje 5G pripojenie pre MacBook a Vision Pro

Písal sa rok 2008 a na internete sa objavili prvé fámy, že Apple pripravuje MacBook s mobilným dátovým pripojením. Správy vtedy komentoval aj Steve Jobs, keď potvrdil, že napokon sa rozhodli nepokračovať v tejto iniciatíve.