Apple bojuje o miesto na trhu mobilných reklám a ďalej znižuje vstupné náklady pre program iAd

Jednou z pre Apple menej úspešných oblastí je reklamný trh, na ktorom sa snaží presadiť svoju platformu iAd. Zdá sa, že prvé znižovanie vstupných požiadaviek a nákladov nestačilo, a tak je tu druhá vlna. V snahe presvedčiť klientov, aby zvolili pre svoju inzerciu iAd a nie konkurenčné riešenia, znížil Apple v niektorých prípadoch vstupné náklady z pôvodného milióna na 300 000 USD. Firmy ako napríklad J.C. Penney Co. a Citigroup Inc., ktoré pred rokom patrili k prvým klientom Apple reklamnej platformy iAd a investovali pôvodný milión USD, už dnes iAd nepoužívajú.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple iPhone 14
pokračovanie článku

Apple už o niekoľko dní ukončí predaj starších iPhonov v EÚ

Januárom 2025 nevstupujeme len do nového kalendárneho roka, ale aj do novej etapy fungovania v EÚ. Počnúc prvým dňom budúceho roka vstupuje do platnosti nariadenie, ktoré zakazuje predávať mobilnú elektroniku s inou koncovkou ako je USB-C. A teda to znamená, že Apple oficiálne bude nútený ukončiť predaj starších iPhonov v EÚ.
pokračovanie článku

Apple zvažuje 5G pripojenie pre MacBook a Vision Pro

Písal sa rok 2008 a na internete sa objavili prvé fámy, že Apple pripravuje MacBook s mobilným dátovým pripojením. Správy vtedy komentoval aj Steve Jobs, keď potvrdil, že napokon sa rozhodli nepokračovať v tejto iniciatíve.