Apple vydal novú generáciu svojho profesionálneho softvéru na úpravu videa ešte v júni, no používatelia si naňho stále nezvykli. Prijatie bolo negatívne a mnohí sa radšej vrátili späť k pôvodnej verzii, ktorej skladové zásoby začal Apple pod vplyvom týchto okolností opäť predávať. Zatiaľ čo pre Apple to predstavuje stratu a dôvod na rozmýšľanie nad tým, čo spravili zle, Adobe má dôvod na radosť. V tlačovej správe totiž odhalil, že sa predaje softvéru na prácu s videom pre Mac v tomto roku zvýšili o 45 %. Switcheri z Final Cut Pro X sú pritom hlavným zdrojom tohto rastu. Adobe týmto používateľom ponúkal za prechod z Final Cut Pro alebo Avid Media Composeru na Adobe Creative Suite CS 5.5 Production Premium alebo CS 5.5 Premiere Pro výrazné zľavy – až 50 %.
komentáre
hmm relativne cisla… ale vyzera to dobre ;)
Aj takto sa zarába, dajme zľavu 50% a zvýšime tržby skoro o 50% ;)
čiže, ak by apple zlacnelo svoje produkty o 30%, určite by ich tržby narástli min. o 50%
no keby zlacnili tak by si naburali svoju nedostupnost pre urcite vrstvy a tym padom chcenost u tychto vrstiev a to je tiez sucast marketingu :)