Technické demo od Epic Games ukazuje čo všetko dokáže hardvér v najnovších iOS zariadeniach

Apple Special Event, ktorý sa konal už pred týždňom, priniesol množstvo zaujímavých a kľúčových noviniek nielen v produktovej línii Apple. Na pódiu sa okrem predstaviteľov Apple objavili aj iné osobnosti. V takom objeme noviniek sa celkom ľahko mohlo stať, že vám unikla prezentácia Epic Games, ktorí predviedli technické demo ich Unreal Engine 3 na iPhone. Ukazuje, ako dokáže tento engine využiť hardvér dostupný v najnovších iOS zariadeniach.

Ako ste sa mohli dočítať aj v súhrne z tejto prezentácie, toto technické demo bolo neskôr uvoľnené aj pre verejnosť a na svojom iPhone 3GS, iPhone 4, iPode touch 3. generácie alebo iPade si ho môžete vyskúšať úplne zadarmo. Má 82,2 MB a nájdete ho v App Store. Napriek tomu, že stále nejde o reálnu hru, toto demo nám ukazuje, ako môžu hry na iPhone vyzerať už v blízkej budúcnosti. Jednou z prvých hier, ktoré použijú tento engine, bude akčná hra „Project Sword“ sústreďujúca sa na mečové súboje 1 vs. 1. Otázne však je, ako na tom budú zariadenia s výkonom, keď sa k vyspelej grafike pridá viac pohyblivých objektov, napríklad ďalšie postavy. Aplikácia Epic Citadel bola vytvorená za pomoci rovnakých technológií a nástrojov, aké používajú vývojári pre vývoj hier pre herné konzoly (Playstation 3, Xbox 360).

Epic Citadel
Epic Citadel
Epic Citadel
komentárov
  1. v požiadavkách to píše že to potrebuje ios 3.2.0 pre ipad a ten mám .
    ale keď sa to pokúšam nainštalovať tak itunes vypíše že potrebuje novší fw….
    update nechcem lebo nič nové neprináša a nechcem zbytočne prísť o dáta…

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPhone 16e

Tak ako sa čakalo, Apple naozaj predstavil nový vstupný model do svojej ponuky. Firma ho však začala predávať pod menom iPhone 16e.
Apple Maps
pokračovanie článku

Apple Maps možno začnú zobrazovať reklamy

Niet divu, že Apple sa eventuálne pokúsi monetizovať väčšinu svojich služieb. No zatiaľ čo niektoré služby vyslovene vyžadujú aktívne predplatné, iné si budú musieť na seba zarobiť same, v záujme zachovania bezplatnosti.