Výrobca automobilov Mercedes-Benz bol v máji jednou z prvých svetových firiem, ktoré sa rozhodli pre hromadné využitie iPadu v podnikaní. Spočiatku boli do iPad programu zapojení len vybraní díleri Mercedes-Benz v USA. iPad zmenil tradičný model predaja, kedy po prejavení záujmu o kúpu odchádza klient s predavačom od auta na iné, predajné miesto, kde sa ďalej riešia platobné podmienky a podobne. Z hľadiska predaja môže byť tento moment zlomový, pri predaji podobných áut hrá totiž veľkú úlohu práve zážitok z predaja, pri odchode od lesknúceho sa auta môže zákazník rozmýšľať až príliš racionálne a prípadne odvolať alebo odložiť kúpu.
Vďaka iPadu ostáva celý proces tam, kde sa nachádza zákazník. Ak si teda vyberie svoje vysnívané auto, zatiaľ čo si užíva každý jeho detail, predavač môže na sedadle spolujazdca zariadiť všetky formality na iPade. Finančný viceprezident Mercedesu, Andreas Hinrichs, potvrdil, že odozva na iPad program bola natoľko pozitívna, že sa spoločnosť rozhodla rozšíriť ho do predajní Mercedes-Benz na celom svete, teda celkom 355 dílerov. Samozrejme, kým sa objaví aj v predajniach Mercedes-Benz na Slovensku, ešte nejaký ten piatok zrejme potrvá, je však príjemné vidieť, ako sa novým zariadeniam od Apple darí búrať zaužívané stereotypy napríklad v predaji áut.