Apple zatiaľ nevynucuje nové pravidlá pre poskytovanie reklám, Google AdMob funguje aj naďalej

Riaditeľ spoločnosti AdMob, vlastnenej Googlom a zameranej na mobilnú reklamu, Omar Hamoui, informoval na konferencii MobileBeat 2010 o tom, že Apple zatiaľ nevynucuje nové pravidlá pre poskytovanie reklamy na iOS zariadeniach, podľa ktorých môžu analytické informácie pre marketingové účely zbierať len firmy, ktorých hlavným predmetom podnikania je reklama. To samozrejme pre Google (AdMob) neplatí, Apple si tak necháva možnosť ich z tohoto podnikania vytlačiť a uvoľniť tak priestor pre vlastnú službu iAd.

Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
Apple iPhone 14
pokračovanie článku

Apple už o niekoľko dní ukončí predaj starších iPhonov v EÚ

Januárom 2025 nevstupujeme len do nového kalendárneho roka, ale aj do novej etapy fungovania v EÚ. Počnúc prvým dňom budúceho roka vstupuje do platnosti nariadenie, ktoré zakazuje predávať mobilnú elektroniku s inou koncovkou ako je USB-C. A teda to znamená, že Apple oficiálne bude nútený ukončiť predaj starších iPhonov v EÚ.
pokračovanie článku

Apple zvažuje 5G pripojenie pre MacBook a Vision Pro

Písal sa rok 2008 a na internete sa objavili prvé fámy, že Apple pripravuje MacBook s mobilným dátovým pripojením. Správy vtedy komentoval aj Steve Jobs, keď potvrdil, že napokon sa rozhodli nepokračovať v tejto iniciatíve.