Apple zverejnil novú reklamu venovanú iPhonu 4, ktorá vyzdvihuje Retina displej tohto telefónu. Ten by mal používateľom poskytnúť viac detailov ako kedykoľvek predtým, Apple nezabúda ani na to, že ide o telefón s najvyšším rozlíšením displeja na trhu. To však už onedlho nebude pravda, Sharp totiž predstavil novinku Sharp ISO3, ktorý má taktiež Retina displej s rozlíšením 960 × 640, teda rovnaký, ako iPhone 4.
komentárov
Aspon ten displej je fajn ked uz to pokaslali s tou antenou (vlastna skusenost)….
Neviete niekto co to bolo za hru, kde bojuju ti rytieri?
zirk: project sword.. ale asi to neni este celkom hra ale len nejaky engine alebo co. Daj si v app strore project sword a tam ti to najde..
Zirk: Řekl bych, že to bude Blades of Fury od Gameloftu, ale ruku do ohně bych za to nedal…
2Zirk: No tak ta hra co je v tom videu, sa da zatial co viem stiahnut iba ako prostredie v ktorom sa mozes pohybovat. hra ma vyjst neskor tento rok. je to zalozene na Unreal Engine a ma demonstrovat to co dokaze tento engine. na Keynote 1. septembra sluzila na ukazku toho ako funguje Game Center.
to: Zirk je tohra ktoru oficialne preddstavovali pri poslednej apple prezentacii da sa stiahnut na iTunes do sreck das Apple keynotes
dikes za vsetky odpovede. Je to project sword a.k.a. epic citadel. Zatial sa vsak da stiahnut len technicke demo, kde sa nebojuje.
Hlavne, že Unreal Engine ako development prostredie a ďalšia aplikačná vrstva je v pohode, ale Flash už z „neznámych“ dôvodov nie.
Bix: moj pekny krasny. Na to, aby sa dali hrat hry s unreal engine nemusis modifikovat system, ani pridavat podpogramy co bezia na pozadi, nemusis riesit nic. Staci napisat v unreal development environmente hru, zbalit to jedneho archivu a poslat na odsuhlasenie applu. je to to iste, ako keby si si stiahol do telefonu Bubble Xplode alebo Aerox. tie tiez pouzivaju vlastny engine (resp. xCode s pripojenym frameworkom). ano unreal engine nie je nic ine ako motor pohanajuci hry. ziadna aplikacna vrstva.
na keynote to bolo prezentovane preto, aby sa videlo, co vsetko ten engine je schopny dosiahnut s grafickymi moznostami iPhonov – telefonov s moznostou hrania. uprimne, radsej si zahram hru na iPhone alebo iPade ako na mojom PSP ktore lezi doma v kute.