Apple vie, že štýl a dizajn majú veľký vplyv pri rozhodovaní zákazníkov o kúpe elektroniky. Tomu podriadil nielen svoje produkty, ale aj miesta, v ktorých ich predáva. Pekným príkladom je stavba už štvrtého Retail Store na Manhattane v meste New York. Namiesto typických označení „na stavbe sa pracuje“ je celé miesto zakryté červenou oponou pripomínajúcou divadlo (samozrejme, nejde o skutočnú oponu, pravdepodobne len o samolepku). Ak sa teda chystáte v predvianočnom období navštíviť vianočný New York, určite si od 14. novembra nenechajte újsť ani túto novú predajňu. Bude mať architektonicky zaujímavo zaoblenú sklenenú strechu. Viac sa už dozviete zo samotných obrázkov.
Apple expanduje aj vo Francúzsku, kde otvoril v sobotu prvý Retail Store v Paríži. Iba pár dní po ňom (14. 11.) bude otvorený druhý Retail Store na juhu Francúzska v Montpellier. Už teraz sa v kuloároch povráva o druhom Parížskom obchode, ktorý by sa mal otvoriť už budúce leto necelé dva kilometre od prvého. Na prvý oficiálny slovenský Apple Store si zrejme ešte chvíľu budeme musieť počkať.
Zdroj: MacRumors.com
komentáre
“Na prvý oficiálny slovenský Apple Store si zrejme ešte chvíľu budeme musieť počkať”
slovo chvíľa by som nahradil slovom storočie … :D
Ale třeba v česku jse Starbuck najednou zjevil, a taky jsem si myslel ze to bude trvat dyl…
Jedine co mi brani kupit si iMac je kvalitna slovenska lokalizacia. Som pohodlný :)