Apple si ponecháva slogan “Think Different” a žiada o trademark

Po návrate Steva Jobsa do Apple v roku 1996, kedy vytiahol Apple z krízy a vrátil ho na cestu úspechu, na ktorej je až do dnes, bola v tejto súvislosti spustená reklamná kampaň „Think Different“. Stránky Patently Apple tento týždeň informovali o žiadosti Apple na americkom úrade o registráciu tohto sloganu ako ochrannú známku.

Napriek tomu, že niektoré zdroje na internete to považujú za znamenie novej chystanej kampane, Apple si pravdepodobne chce len tento slogan bezpečne uchovať navždy pre seba. V súčasnosti Apple používa reklamnú kampaň s názvom Get A Mac, no občas ešte vidieť odkazy na „Think Different“. Túto frázu máte možnosť vidieť napríklad na nových iMacoch s uhlopriečkami 21,5″ a 27″. „Think Different“ ešte stále z časti reprezentuje ideu spoločnosti Apple, aj keď tento slogan už oficiálne vzhľadom na aktuálne masové vnímanie značky spoločnosť nepoužíva z logických dôvodov.

Server TUAW však okrem toho poznamenáva na veľmi zaujímavú stopu po Think Different aj tam, kde by ju hľadal málokto. Nachádza sa v ikone štandardnej aplikácie TextEdit – ikone vyrobenej niekedy v rokoch 1998 až 2000 pre Mac OS X 10.0 Cheetah. Obsah tohto „posolstva“ si môžete pozrieť na ikone TextEdit v plnom rozlíšení (ide o text, ktorý sa vyskytuje aj v reklame z roku 1997).

Pripomeňme si ešte originálnu televíznu reklamu Think Different z roku 1997:

komentáre
  1. Tak po tejto PERFEKTNEJ reklame sa ani necudujem, ze sa z Apple stala masova zalezitost. Taku dobru reklamu som uz velmi davno nevidel…. Dik za pekny calnok.

    0
    0
  2. Nevite nahodou nekdo kde by se dali sehnat obrazky think different vhodny pro tisk? Originalni plakaty se prodavaj od 50 dolaru nahoru a ja bych rad do pracovny nejakej. Dik

    0
    0
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Microsoft končí s výrobou HoloLens 2

Priestorové rozhranie, ale aj málo aplikácií a príliš vysoká cena a obmedzená dostupnosť na to, aby sa produkt masovo rozšíril. Tentoraz nejde o kritiku Apple Vision Pro, reč je o Microsoft HoloLens 2.
pokračovanie článku

Apple vydal iOS 18, iPadOS 18, macOS Sequoia a ďalšie

Spoločnosť Apple dnes, iba pár dní pred vydaním iPhonu 16 a ďalších noviniek, vydáva plejádu najnovších operačných systémov. Medzi nimi prekvapivo aj macOS Sequioa, ktorý sa tak stal najrýchlejšie vydanou verziou macOS od roku 2012.
pokračovanie článku

Logi PLAY 2024 – Produktové novinky a technologické inovácie

Logitech G, značka spoločnosti Logitech a popredný inovátor hráčskych technológií a vybavenia, dnes na Logi PLAY 2024 oznámila nové partnerstvá a uvedenie vzrušujúcich produktových noviniek pre hráčov a e-športovcov. Logi PLAY 2024 je najväčšou oslavou hier v spoločnosti Logitech. Jednotlivé podujatia sa budú streamované z miest po celom svete vrátane Paríža, Berlína, Šanghaja, Tokia, Sydney, Madridu, Sao Paula, Silicon Valley a mnohých ďalších, aby sa na nich mohli zúčastniť hráči z celého sveta.
Apple Maps
pokračovanie článku

Apple fotí Slovensko, takto vyzerajú jeho autá

Ako z filmu Eurotrip. Práve to si zrejme o dažďom zasiahnutom Slovensku pomyslia zahraniční užívatelia iPhonu, keď konečne uvidia našu malebnú krajinu v srdci Európy v službe Apple Maps Look Around.