Po návrate Steva Jobsa do Apple v roku 1996, kedy vytiahol Apple z krízy a vrátil ho na cestu úspechu, na ktorej je až do dnes, bola v tejto súvislosti spustená reklamná kampaň „Think Different“. Stránky Patently Apple tento týždeň informovali o žiadosti Apple na americkom úrade o registráciu tohto sloganu ako ochrannú známku.
Napriek tomu, že niektoré zdroje na internete to považujú za znamenie novej chystanej kampane, Apple si pravdepodobne chce len tento slogan bezpečne uchovať navždy pre seba. V súčasnosti Apple používa reklamnú kampaň s názvom Get A Mac, no občas ešte vidieť odkazy na „Think Different“. Túto frázu máte možnosť vidieť napríklad na nových iMacoch s uhlopriečkami 21,5″ a 27″. „Think Different“ ešte stále z časti reprezentuje ideu spoločnosti Apple, aj keď tento slogan už oficiálne vzhľadom na aktuálne masové vnímanie značky spoločnosť nepoužíva z logických dôvodov.
Server TUAW však okrem toho poznamenáva na veľmi zaujímavú stopu po Think Different aj tam, kde by ju hľadal málokto. Nachádza sa v ikone štandardnej aplikácie TextEdit – ikone vyrobenej niekedy v rokoch 1998 až 2000 pre Mac OS X 10.0 Cheetah. Obsah tohto „posolstva“ si môžete pozrieť na ikone TextEdit v plnom rozlíšení (ide o text, ktorý sa vyskytuje aj v reklame z roku 1997).
Pripomeňme si ešte originálnu televíznu reklamu Think Different z roku 1997:
komentáre
Tak po tejto PERFEKTNEJ reklame sa ani necudujem, ze sa z Apple stala masova zalezitost. Taku dobru reklamu som uz velmi davno nevidel…. Dik za pekny calnok.
Nevite nahodou nekdo kde by se dali sehnat obrazky think different vhodny pro tisk? Originalni plakaty se prodavaj od 50 dolaru nahoru a ja bych rad do pracovny nejakej. Dik
Apple je stále marketingový guru, myslím že Think different bude ešte použitý pri prezentácii niečoho nového.
toto je najmotivacnejsia reklama aku som vobec videl, bravo apple.