Ľudia strávia na Apple.com priemerne viac ako hodinu

Server InternetTretailer má k dispozícii štatistiky priemerne stráveného času na webových stránkach najväčších spoločností. Návštevnosť webu apple.com neustále rastie a v januári 2007 ho navštívilo 43 miliónov unikátnych návštevníkov, čo je najviac zo všetkých hardwarovo (počítačovo) orientovaných stránok. Veľkú zásluhu na tom má hlavne uvedenie iPhone, záznam z Macworldu a v neposlednom rade aj agresívna televízna kampaň bežiaca v USA. Vtipné reklamy Get a Mac vysmievajúce sa z Windows Vista majú v spojených štátoch úspech, v Británii však údajne pôsobia na ľudí negatívne.

Najzaujímavejší je ale práve priemerne strávený čas jedného surfera na apple.com.

  • Apple: 1:19:25
  • Dell: 0:19:32
  • Nintendo: 0:19:29
  • Xbox: 0:16.06

Apple má až hodinový náskok pred Dellom a Nintendom, Xbox je štvrtý so 16 minútami. Čo spôsobuje, že ľudia trávia na Apple toľko času? Opakujem, že je to priemerné číslo, takže aspoň tretina užívateľov je na webe pravdepodobne aj 3 hodiny. iTunes Store sa do štatistiky nezarátava (to by robilo návštevnosť 200 mil. UV, nie „len“ 43 mil.). Osobne najviac času strávim pri sledovaní filmových QuickTime trailerov, v sekcii downloads, alebo si len znova prejdem reklamy Get a Mac. Rozhodne to však nie je viac ako hodina, aj keď zaujímavosti na čítanie má Apple vždy veľa (education, pro, science, students).

V prípade Dellu je to jasné, síce s hodinovým prepadom, ale na druhom mieste pretože počítače Dell majú v Amerike najväčšie zastúpenie, Nindento s konzolou Wii nepotrebuje komentár, a Xbox ťaží pravdepodobne zo svojho Live Arcade.

A čo robíte na apple.com vy?

komentár
Pridaj komentár

Vaša e-mailová adresa nebude zverejnená. Vyžadované polia sú označené *



Články, ktoré by sa vám mohli páčiť
pokračovanie článku

Apple predstavil iPhone 16e

Tak ako sa čakalo, Apple naozaj predstavil nový vstupný model do svojej ponuky. Firma ho však začala predávať pod menom iPhone 16e.
Apple Maps
pokračovanie článku

Apple Maps možno začnú zobrazovať reklamy

Niet divu, že Apple sa eventuálne pokúsi monetizovať väčšinu svojich služieb. No zatiaľ čo niektoré služby vyslovene vyžadujú aktívne predplatné, iné si budú musieť na seba zarobiť same, v záujme zachovania bezplatnosti.